Модель SUPER 1000 — це система з одним резервуаром, один із найбільш універсальних рециркуляторів на ринку з різними доступними конфігураціями.
Автомобіль SUPER 1000 оснащений спеціально розробленою системою рециклінгу води з ковпакоподібним затвором. Систему можна повністю герметизувати, що дозволяє використовувати осадовий бак також для відкачування, наприклад, жирів без ризику пошкодження компонентів системи рециклінгу води.
У якості опції можна за допомогою з’єднувальної труби використовувати весь об’єм відсіків для осаду та води як резервуар для чистої води. Це дає змогу повністю використовувати наявний об’єм виключно для промивальних робіт.
Можлива комплектація з рециклінгом води або без нього.
Барабани для високонапірного шланга (HP-hose reels)
Доступні з місткістю шланга до приблизно 300 м (DN 32) або 500 м (DN 25).
Розташований на стрілі:
– стріла обертається разом із високонапірним барабаном
– усі шланги знаходяться безпосередньо на робочому місці
– чітко видима робоча позиція
– зручна висота проходу
– коротка колісна база, малий радіус повороту
Розташований між кабіною водія та осадовим баком:
– короткий задній звіс, просторе місце позаду транспортного засобу
– ідеально підходить у поєднанні зі стрілами з великою зоною охоплення (наприклад, SPACER front)
Тандемний барабан для шланга (Tandem-hose-reel)
– два барабани для промивання, які можуть працювати окремо, одночасно або синхронно
– встановлені на стрілі
– розраховані на 180 м DN 25 (1″) або 160 м DN 32 (1 1/4″) кожен або з можливістю комбінування
– ідеально підходять для роботи з двома насосами високого тиску
Розташований зверху бака:
– у поєднанні зі стрілою SPECTRO 360°
– всмоктувальний шланг і високонапірний барабан розміщені на даху бака в центрі тяжіння транспортного засобу
– оптимальний розподіл ваги, коротка колісна база, малий радіус повороту
– пласка, компактна конструкція
Додатковий барабан, що кріпиться до заднього захисного пристрою (underride guard)
– розрахований на приблизно на 300 м DN 38 (1 1/2″)
– призначений для особливо великої дальності
– оснащений направляючою для шланга, притискним роликом, приводом і гідравлічним з’єднанням
– напрям обертання барабана електрогідравлічно керується через панель керування або радіопульт
Транспортувальні барабани для всмоктувальних шлангів
– керування за допомогою гідравлічного двигуна з багатодисковим гальмом
– є лише барабаном для транспортування, не призначений для всмоктування
(всмоктування через барабан можливе за запитом)
Розміщений з боку транспортного засобу:
– розрахований на приблизно 30 м всмоктувального шланга DN 75 (3”)
Розміщений на стрілі:
– розрахований на приблизно 15–20 м всмоктувального шланга DN 75 (3”)
Розміщений на даху бака:
– розміщений горизонтально під барабаном для всмоктувального шланга
– розрахований на приблизно 30 м всмоктувального шланга DN 75 (3”)
Шафи для інструментів
З відкидними кришками:
– для однобакової системи — з однією кришкою, за бажанням із лотком для шланга зверху
– для двобакової системи — з двома кришками, розміщеними одна над одною
– виготовлені з алюмінію
– з газовими амортизаторами, прихованими в конструкції, які фіксуються у відкритому положенні, із замком
З ролетами:
– з одними або двома ролетними дверцятами, розміщеними поряд з кожного боку, що замикаються
– доступні як для однобакової, так і для двобакової системи
Шафи для одягу
– з освітленням
– з відкидною вішалкою для одягу
– з вентиляцією
– з дренажем
Розташовані в насосному відсіку / за дверцятами насосного відсіку:
– за бажанням — з обігрівом
Інтегровані в контур кузова транспортного засобу:
– розміщені в задній частині автомобіля на низькому рівні
– з обігрівом
Шафа XXL:
– підходить для однобакової системи
– висока версія, опущена між осями
– з ролетною шторкою
– з обігрівом
Додаткову інформацію щодо оснащення для безпеки праці, блоків керування та освітлення можна отримати за запитом.
