Автомобіль ECO CAT 1000 Cityline

Автомобіль для очищення каналізації з односекційною системою баків.

Найменший каналопромивальний автомобіль із рециклінгом води.

Завдяки своїй компактній конструкції він ідеально підходить для роботи в центральних частинах міст із вузькими провулками. Як система «все в одному» цей автомобіль поєднує ефективність невеликого водного рециркулятора з камерною насадкою ECO SCOUT: очищення, обстеження та документування стану колекторів і домогосподарських приєднань за допомогою перевіреної поворотної технології WIEDEMANN.

Можлива комплектація з рециклінгом води або без нього.

Барабани для високонапірного шланга (HP-hose reels)

Доступні з місткістю шланга до приблизно 300 м (DN 32) або 500 м (DN 25).

Розташований на стрілі:
– стріла обертається разом із високонапірним барабаном
– усі шланги знаходяться безпосередньо на робочому місці
– чітко видима робоча позиція
– зручна висота проходу
– коротка колісна база, малий радіус повороту

Розташований між кабіною водія та осадовим баком:
– короткий задній звіс, просторе місце позаду транспортного засобу
– ідеально підходить у поєднанні зі стрілами з великою зоною охоплення (наприклад, SPACER front) 

Тандемний барабан для шланга (Tandem-hose-reel)

– два барабани для промивання, які можуть працювати окремо, одночасно або синхронно
– встановлені на стрілі
– розраховані на 180 м DN 25 (1″) або 160 м DN 32 (1 1/4″) кожен або з можливістю комбінування
– ідеально підходять для роботи з двома насосами високого тиску

Розташований зверху бака:
– у поєднанні зі стрілою SPECTRO 360°
– всмоктувальний шланг і високонапірний барабан розміщені на даху бака в центрі тяжіння транспортного засобу
– оптимальний розподіл ваги, коротка колісна база, малий радіус повороту
– пласка, компактна конструкція

Додатковий барабан, що кріпиться до заднього захисного пристрою (underride guard)

– розрахований на приблизно на 300 м DN 38 (1 1/2″)
– призначений для особливо великої дальності
– оснащений направляючою для шланга, притискним роликом, приводом і гідравлічним з’єднанням
– напрям обертання барабана електрогідравлічно керується через панель керування або радіопульт

Транспортувальні барабани для всмоктувальних шлангів

– керування за допомогою гідравлічного двигуна з багатодисковим гальмом
– є лише барабаном для транспортування, не призначений для всмоктування
(всмоктування через барабан можливе за запитом)

Розміщений з боку транспортного засобу:
– розрахований на приблизно 30 м всмоктувального шланга DN 75 (3”)

Розміщений на стрілі:
– розрахований на приблизно 15–20 м всмоктувального шланга DN 75 (3”)

Розміщений на даху бака:
– розміщений горизонтально під барабаном для всмоктувального шланга
– розрахований на приблизно 30 м всмоктувального шланга DN 75 (3”)

Шафи для інструментів

З відкидними кришками:
– для однобакової системи — з однією кришкою, за бажанням із лотком для шланга зверху
– для двобакової системи — з двома кришками, розміщеними одна над одною
– виготовлені з алюмінію
– з газовими амортизаторами, прихованими в конструкції, які фіксуються у відкритому положенні, із замком

З ролетами:
– з одними або двома ролетними дверцятами, розміщеними поряд з кожного боку, що замикаються
– доступні як для однобакової, так і для двобакової системи

Шафи для одягу

– з освітленням
– з відкидною вішалкою для одягу
– з вентиляцією
– з дренажем

Розташовані в насосному відсіку / за дверцятами насосного відсіку:
– за бажанням — з обігрівом

Інтегровані в контур кузова транспортного засобу:
– розміщені в задній частині автомобіля на низькому рівні
– з обігрівом

Шафа XXL:
– підходить для однобакової системи
– висока версія, опущена між осями
– з ролетною шторкою
– з обігрівом

Додаткову інформацію щодо оснащення для безпеки праці, блоків керування та освітлення можна отримати за запитом.

Прокрутка до верху